Wycieczka do Warszawy

Z okazji Dnia Dziecka wychowawnkowie POW nr2 w Kożuchowie, wspólnie z wychowawcami: p. Irkiem i p. Dorotą wybrali się na wycieczkę do stolicy. Największą atrakcją był przelot samolotem z lotniska w Babimoście na lotnisko im. F. Chopina w Warszawie.

1 2

W ciągu trzech dni zwiedziliśmy dużą część miasta, zobaczyliśmy liczne zabytki, znane budowle i pomniki. Poruszaliśmy się samolotem, tramwajami, autobusami, metrem ale też wiele kilometrów zrobiliśmy pieszo, aby poznać uroki Warszawy.

Zobaczyliśmy m.in. Stare Miasto, Syrenkę, Zamek Królewski, Kolumnę Zygmunta, pod którą wieczorami spędzaliśmy miło czas.

5 4 3

Dużą atrakcją okazał się wjazd windą na XXX piętro Pałacu Kultury i Nauki, skąd wyłonił się niesamowity widok na Warszawę.

7 6

Widzieliśmy także Grób Nieznanego Żołnierza, Barbakan, Pomnik Małego Powstańca.

9 8

Odwiedziliśmy także Muzeum Powstania Warszawskiego i Muzeum Iluzji.

11 10

Udało nam się także zobaczyć na żywo wyścigi konne na Służewcu, a wieczorem pojechaliśmy pod Stadion Narodowy.

13 12

Pogoda nam dopisywała, więc chętnie odpoczywaliśmy i zajadaliśmy lody i gofry.

Gdy nadeszła niedziela, żal było nam wyjeżdżać, ale cieszyliśmy się, że pozostaną nam piękne wspomnienia. Teraz będziemy myśleli o kolejnej super wycieczce